Thursday, August 25, 2011

alone

fuhhhhhhhh , haa kan pajang fuh tu . bukan main berhabuk giloss blog ni , hihi . maaflah . saya bukan blogger tegar seperti dulu . hihi . (sigh)


hai lah hidup , memang aku rasa aku ni kalau rapat dengan orang . mesti orang tu akan pergi dari aku agaknya :/ mana - mana je lah aku pergi kan . aku tak pernah pun update pasal aku belajar kat uniten kan ? hihi . malu ler . nak update pun taktau pasal apa . hahehihohu (gelak macam apa entah -,-")



susah betul nak dapat kawan yang baik . lagi - lagi kat uniten ni . (maaf) aku ni dahlah susah sikit bab nak jumpa teman terbaik . yang sama kepala dengan aku semua . hee :D buat kawan baik , aku tak pernah berniat pun nak marah kau , aku terpaksa . kalau aku tak marah , nanti aku sedih sangat kau nak pergi . kau je yang memahami aku . even kita macam tak rapat mana pun , aku je tempat kau cerita semua . kau selalu tolong aku . aku sayang kau , mok mok sayang , hihi . (gediknya aku -,-") 


okay sambung . haa , aku sedihlah kan sebab kau nak pergi . nanti siapa lagi nak dengan aku . kita kan senasib kat sini , siapa je nak kawan dengan kita :') Ya Allah , aku tak boleh gambar kan macam mana nanti hari - hari aku tanpa kau . aku dah terbiasa kau ada :') siapalah nak dengar semua rintihan aku lepas ni , kan ? nak baca msg aku lagi :P (hihi) . cerita HOT tu yang penting tu , kurang dah sumber aku :3 heee . 


aku tulis sekadar meluahkan . aku tau kau mana usha sangat blog orang , sbab tu aku tulis kat sini . heee . aku malu lah nak cakap depan aku , awww aku sayang kau mok mok . seriously :') takecare dekat sana . jangan gelak kuat-kuat sangat tau ! sebab kau boleh gelak kuat - kuat dengan aku je , hihi :'D semoga berjaya . jangan pernah lupakan aku ye :')




jia :')

No comments:

Post a Comment