Friday, August 26, 2011

merinduimu

salam :)

harini hujan turun dengan gerimis je . mungkin hujan turut merasai bahawa ramadhan yang menjelma ini bakal berakhir . sayu hati ni , hihi . ye , aku tahu aku sedar dahulu aku bukanlah manusia yang betul - betul menghargai ramadhan . tapi tahun ni , aku rasakan sesuatu yang berbeza :) makin hujung bulan ramadhan ni , makin sayu hati aku . Terima Kasih Ya Allah kerana sudi beri aku perasaan begini :')



semoga ramadhan yang bakal meninggalkan kita ini merupaka ramadhan yang memberi segala rahmat dan tidak lupa kepada bulan yang sebelumnya . jangan dok buat amal jariah bila bulan ramadhan je , bulan lain pun perlu juga kan untuk menambah apa yang patut .






berturutan dengan bulan ramadhan ini , hari ni saya masak ! muahaha . first time aku masak nampak sedap . ehem , nanti boleh bagi encik awak komen . ngahaha . menu hari ini adalah . . . gambar hiasan eh . aku masak rupa lain :D


telur sambal (lauk peberet :3)

gulai kepala ikan (peberet ayah dan tentunya ibu aku yang masak , takkan aku -,-")

dessert paling best ! :D
cekodok pisang ! hihi 

p/s: saya orang kampung , makan pun makanan kampung lah :D






hai lah raya , kenapalah mood kau ni tak datang - datang dekat aku ni ? :/ semoga kau tidak segan datang dekat aku , muahaha . 



No comments:

Post a Comment