Tuesday, September 13, 2011

mini mini mini :D

salam . hihi . aku memang suka bagi blog ni berhabuk . ngahaha . nak kata busy , takdelah busy mana . heee :D Alhamdulillah , final dah berlalu lama . tinggal result ni . ohmmaaii . takut takut . sedih je nak masuk sem 2 ni :( tak dapat sama class dengan mereka-mereka . aku sorang je lepas ni dengan kawan baru yang tak pernah aku kenal :/ dah lah aku ni memang tak reti bergaul sangat . Ya Allah , kuatkanlah azamku untuk teruskan kehidupan di uniten ini :')


hihi , dalam duka ni ada juga kegembiraannya . macam tak percaya aku ada kereta sendiri . sebelum ni berangan je , heee :D terima kasih ibu dan ayah ! :DD walaupun tak besar mana , dapat jugak aku berteduh dari basah . dan dapat jugak tumpangkan si cempedak dengan si DIA . heeee :D tapi tu lah , sedihnyaa tak sama class :/ sabar nya lah nak tempuh sem 2 ni :( 


toodles :')

No comments:

Post a Comment