Monday, June 27, 2011

hai :)

assalamualaikum :)


hello , saya JIA ! kali ni kali ketiga saya renew blog . cheesecake , dasar suka membuang masa . hahaa aku tak tahu kenapa aku ni suka sangat tukar link dengan delete semua post lama . terasa macam annoying tapi aku sukaa . eee , apa ayat aku macam hurr -,-" hee . taktahulah kenapa nak buat macam tu .cuba nasihat sikit kat aku ni ? padahal aku dah lah paling pemalas nak post blog . tp menggedik nak jugak ada blog . hahaha . dasar Melayu memang tak boleh org lain lebih . hehe . okayy , maaf kalau statement buat cetus kontroversi . harap maaf :O baik , baik . kita lupakan yang lama . sejarah hanya tinggal sejarah . buat apa dikenang benda yang lalu ? hamboii ayat aku pulak . rasa macam nak tampar -,-" okay , tahniah jia kau ada blog :') *menangis terharu :'D 




meh tengok muka budak ni sikit ;D TANTANAAA ! :O





HAHAA .dasar JIA betul . bye ! ;DD

No comments:

Post a Comment