Tuesday, June 28, 2011

manusia

haish , kalau dah manusia tu . memang dasar manusia lah kan . manusia tak pernah puas untuk dapatkan sesuatu yang diingini kan ? lumrah peribadi manusia macam tu kan . bak kato omak den , tu lah deh manusio , somuo eh nak . apo orang lain ado , mosti dio pun nak . *rinduu Seremban baby :') okay , tet . teruskan .


haa , hish . aku ni bukan apa . grr , aku ni macam mengharap je aku dapat sesuatu tu . padahal macam takde harapan kot . hihi *okay , sedih T.T ishh , lagi-lagi bab soal hati dengan perasaan ni . hamboi , bukan main lari topik pulak kan . hihi .


aku nak bagitau aku suka kau doe. asal kau tak boleh nampak ek selama ni ? ishh , manusia betul lah kau ni . grr . agak-agak kau suka aku tak ek ? HAHAHAHA . 


tengok , kau ada dalam hati aku , tp dekat kau org lain :')




dasar jia memang macam ni . HAHAHA ;DD

No comments:

Post a Comment