Thursday, June 30, 2011

Uniten Generates Professional :)

hai , saya budak U sekarang . saya nak berlagak ni . okaybye --" HAHAA . aku pantang betul orang menggelabah nk heboh satu dunia dia budak U . macam dia sorang je yang pernah masuk U . haa , kemain marah bunyinya . padahal aku pun sama je paling teruja bila dah masuk U ni . pengalaman lah gamaknya kan ? hihi .


baik , baik . memandangkan aku tidak memilih untuk ke Kolej Matrikulasi Negeri Sembilan itu , aku pun dengan menggelabahnya ingin mengumumkan aku mahasiswi UNITEN . hamboi , caps lock terus kau . hahaa . aku tak tahulah macam mana aku boleh tersadai kat sini . mak aku suruh masuk MMU , ayah pulak UNITEN . lai lai lai bergaduh laa sampai lebam *okay , tipuu . HAHAA . kemain berlagak lagi kan, biasalah kan orang tak terpilih masuk IPTA . tak macam korang :'( ishh . touching dah .


dah sebulan weh aku kat sini , tak sangka pulak . hihi . tak sangka aku dah besar gedabak macam ni . dah jejak U pun dah haaa . hamboi. okay , aku memang suka panjang lebarkan cerita . padahal nak cerita masuk U mana je pun . tu pun menggelabah nak jugak bagitahu masuk U mana . hahaa . nak jugak macam kau ! HAHAHA ,





OKAYBYE , dasar jia memang jia . * ishh apa ayat aku ni ? --"

No comments:

Post a Comment