Friday, July 1, 2011

terasa

tajuk tak boleh blah , hihi . haish , aku dapat rasakan keadaan sekeliling aku dah lain . SOB SOB :'( kemain sedih haa sampai caps lock . maaflah kalau ada yang muntah darah lepas ni , aku tak sengaja . aku menulis untuk meluahkan . bak ayat NadNad ku sayang dekat dungun sanaa . hamboi , jauhnya kau nad . suka buat aku rindu setengah mati *curi ayat lagu pulak daaah . hey , aku ni kenapa ? ishh .

" Ya Allah , kuatkanlah hati hambamu ini . tabahkan lah hati hambamu ini . curahkanlah segala keazaman dalam hati ini untuk teruskan kehidupan . Amin :') "

   
*cikgu pesan suruh berdoa dulu sebelum buat apa-apa , hehe .



baik , baik . aku selalu merasakan sesuatu yang tak pasti . maaf , ayat macam kaf lam ya nga masuk hutan . aku tak reti lah macam mana nak explain . ceh . aku selalu advice orang tapi diri aku tak ter-advice pun . kemain lagi dok bagi semangat dekat orang , bagi tips tapi diri sendiri tak reti nak cermin . biarlah hati je yang tahu apa aku rasa dekat kau dot dot dot dot kalau dah memang kau tak boleh nampak apa perasaan aku dekat kau , tet . malas nak fikir . go hati go , go jia go , go hati go .




bagusnya kalau kau faham :'D




bye :'))

No comments:

Post a Comment