Tuesday, July 5, 2011

:')

buat sahabat .

maaf , aku tak bermaksud untuk buat kau macam yang kau fikirkan . aku tak bermaksud bersikap tak jujur kepada kau . situasi aku , keadaan aku , persekitaran aku . entahlah , aku keliru nak meluahkan dekat kau . aku tak mampu nak berhadapan dengan kau . aku tak cukup kuat untuk tabah seperti kau . maaf . aku tak berniat untuk buat kau rasa macam-macam . aku ikhlas kawan dengan kau , maafkan aku . 

serious aku terasa baru-baru ni . susah nak cakap macam mana . tapi aku pujuk hati ni jangan berfikiran sampai macam tu . mungkin perasaan aku je , tulaa susah nk gambarkan macam mana . aku takut aku kehilangan kau lepas aku bersuara . sumpah aku lega bila dah keluarkan semuanya . aku terharu sebab reaksi kau tak macam yang aku fikirkan , tak macam aku gambarkan . aku sayaaaaaang kau , aku ikhlas sayang kau . 

aku menulis untuk meluahkan . aku yakin kau tahu tentang apa aku luahkan ni . ikhlas buat teman :')


No comments:

Post a Comment